Met FOK en AH naar de Efteling

Wie wil er nou niet naar de Efteling?

Probleem kan zijn dat een uitje naar de Efteling voor een gezin nogal duur is.

Het Bestuur van de Stichting FOK heeft besloten om daar wat aan te doen in ‘samenwerking’ met AH voor mensen met CF.

Ook dit jaar is er een AH actie waar je met spaarzegels een kaartje van de Efteling kunt kopen voor 23 euro. En stichting FOK haakt in op deze actie.
We willen mensen met CF voor niks naar de Efteling laten gaan en maken het voor de rest van het gezin goedkoper door de prijs van kaartje meer dan te halveren!

We geven een bijdrage van 23 euro voor de mensen met CF en een bijdrage van 8 euro voor hun gezinsleden zodat die voor minder dan de helft van de normale prijs er heen kunnen gaan, dat is voor 15 euro.

Op de site van de Efteling staat hoe het werkt:

• Spaar t/m 1 april 2012 Eftelingpunten bij Albert Heijn.
• Met 4 Eftelingpunten heeft u al een volle spaarkaart t.w.v. € 10,-.
• U kunt uw volle spaarkaart t/m 3 juni 2012 inleveren bij de kassa van Albert Heijn. Tegen betaling van € 23,- euro ontvangt u direct een ticket t.w.v. € 33,-.
• De actie tickets zijn geldig t/m 7 november 2012. Ook tijdens de Zeven Mijls Zomer.
• Kijk in de Albert Heijn winkel voor de voorwaarden.

Na dat je je kaarten zelf hebt aangeschaft stuur je per mail(mail@stichtingfok.nl) een scan van de entreebewijzen PLUS je naam, adres, woonplaats en bank- of girorekeningnummer waarop de bijdrage van Stichting FOK moet worden gestort (is dit te modern voor je dan kun je in noodgevallen deze informatie ook per post sturen naar Stichting FOK, Prinsessekade 57, 2012 MC Haarlem)
 Stichting FOK vergoed per entreebewijs van gezinsleden zonder CF € 8 PLUS de volledige kosten van het entreebewijs van het gezinslid met CF.
Dat betekent b.v. dat een gezin van 4 personen waarvan een gezinslid CF heeft, voor 3 maal € 15 oftewel voor € 45 een hele dag naar de Efteling kan.

Voor wie is deze actie?

Deze actie is voor iedereen die met een gezinslid, vriend of vriendin met CF naar de Efteling gaat ( geld dus voor alle mensen met CF in Nederland)

PS Heb je niet genoeg spaarpunten voor de AH actie, vraag ze aan bij de Stichting FOK via mail@stichtingfok.nl

14 Responses to Met FOK en AH naar de Efteling

1. M Timmermans maart 15, 2012 at 5:19 pm #

Wat Gaaf!!! Hier gaan we zeker aan meedoen!
    Onze dochter Merel (cf) is gek op de Efteling dus dat gaat helemaal goedkomen

2. J Smans maart 15, 2012 at 7:40 pm #

Hoi,
    Onze dochter (met CF) is pas 2 1/2 jaar. Geldt deze actie dan ook voor ons gezin? Zij is namelijk al gratis. Ze heeft wel een broer van 5. Kunnen wij als papa/mama/broer dan ook de extra korting krijgen?
    Groeten Jolanda Smans

• Fred maart 15, 2012 at 10:55 pm #

Hoi Jolanda,

Ik vind dat het moet kunnen! Stuur een mail aan ons en het komt goed.

3. Eveline maart 16, 2012 at 12:09 am #

Inderdaad, bij ons is dochter (CF) 8 maanden en dus gratis. Maar wij (papa, mama en broer van 4) willen heel graag met korting natuurlijk!!!
    groet, Eveline

• Fred juni 1, 2012 at 10:06 pm #

dat kan dus he!
      stuur maar een mail, als je dat niet al gedaan hebt!

groetten Fred

4. Leonieke maart 18, 2012 at 1:23 am #

Wauw, wat een mooi initiatief. Wij hebben een CFdragertje van 2,5 en ons tweede kindje na haar geboorte verloren aan CF. Gunnen een ‘ CF’gezin een lekker dagje uit!

• Fred juni 1, 2012 at 10:08 pm #

Hoi Leonie,

Als gezin met een kind met CF vind ik dat jullie ook zouden moeten gaan.
      sorry dat ik je mail niet eerder heb gezien, maar stuur gewoon een mail dan ga ik kijken of het kan.

5. R. van Mastrigt maart 23, 2012 at 8:23 am #

Wauw…wat een super actie!! Onze beide jongens (4 en 2) zijn gek op de efteling!! Onze oudste heeft cf dus wij willen graag naar de efteling met korting! Wat ik ook nog wil vertellen: Momenteel ben ik als “hobby” bezig om Numerologische Tarot Horoscopen te maken. Als dit goed gaat lopen, start ik als zelfstandig ondernemer. En van alle gemaakte numerologische horoscopen gaat er een opbrengst naar de CF stichting! Zo kan ik ook MIJN steentje bijdragen. groeten van Rachel

• Fred juni 1, 2012 at 10:04 pm #

Hoi Rachel,

dat klink wel bijzonder. Alvast succes met je bedrijf!

6. Susanne april 12, 2012 at 9:58 am #

Ik ga graag naar de Efteling en met deze korting zeker! Dank jullie !!! en zeker van die kleine hier..

• Fred juni 1, 2012 at 10:01 pm #

Hoi Susanne!
      heel graag gedaan. Ik zie nu pas je berichtje!
      Veel plezier alvast!
      namens FOK, groeten Fred

7. Tanja schmitz kitzen mei 18, 2012 at 8:47 pm #

Hoi hoi

Ik heb nog bonnen om in te leveren en vroeg me af of het nog steeds geld.
    Want wij willen ook graag met ons gezin gaan.
    Want bram verheugt zich erop.
    Had het toevallig over villa pardoes waar we vorig jaar zijn geweest.

Hoop dat we nog kunnen deel nemen hieraan.

Groetjes tanja

• Fred juni 1, 2012 at 10:02 pm #

Hoi Tanja!
      Ik zie nu pas je berichtje!
      je kunt het nog insturen hoor, Op de site staat hoe het moet.

Veel plezier alvast!
      namens FOK, groeten Fred