Ook in 2012 een Dreamnight met FOK in het Dolfinarium!!

Hallo Allemaal,

De stichting FOK is door het DOLFINARIUM ook dit jaar uitgenodigd om deelnemers door te geven voor de Dreamnight op maandag 4 juni aanstaande!

Het Dolfinarium doet voor de 11e !! keer mee aan deze internationale actie om kinderen met een chronische ziekte of een handicap met hun familieleden een speciale avond te bezorgen.

Voor mensen met CF  speelt het segregatiebeleid, maar door de grootte van het dolfinarium is het op zich goed mogelijk om, rekening houdend met de regels van het segregatie beleid, daar met een aantal mensen aanwezig te zijn.
Het is wel handig om de bekende buttons ‘zonder handje’ mee te nemen! Als je die niet hebt dan kunnen we die opsturen.

Nog even het volgende:
de stichting FOK zet zich in voor ALLE mensen met CF en het is dus niet zo dat je niet mee kunt als je vroeger niet met een FOK kamp mee bent geweest!

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar voor mensen met CF en hun begeleiders; ouders, brusjes, vriend/vriendin etc.

Mocht je geïnteresseerd zijn stuur dan een mailte aan mail@stichtingfok.nl. Ook kan je bellen naar 06-51237513.
Dit graag zo snel mogelijk!!! (in ieder geval voor 17 mei!)

NB: als er problemen zijn in verband met de reiskosten, geef dat dan aan, dan kunnen we nog kijken wat we daaraan kunnen doen!

Namens FOK, groeten Fred.

Van de organisatoren kregen we de volgnde uitnodiging:

“Dreamnight at the Zoo” Dolfinarium

Ben jij erbij?

Maandag 4 juni 2012 is het weer zover; de 11e editie van “Dreamnight at the Zoo” in het Dolfinarium. Deze avond opent het Dolfinarium vanaf 18:00 uur, speciaal voor jou, haar deuren!

De gasten deze avond zijn zieke en gehandicapte kinderen die met hun families of begeleiders zijn uitgenodigd. Ook dit jaar verwachten wij weer bijna 1800 gasten die deze speciale avond komen beleven. We gaan er een feest van maken!

Hoe ziet het programma er uit?

18:00 uur                 De poorten van het Dolfinarium gaan open,; wees op tijd!

18:00 – 21:30 uur    Ontdek het Dolfinarium! Naast onze shows en voorstellingen is er deze avond nog véééél meer te doen en te ontdekken op ons park:

• Gratis eten en drinken (dat wordt smullen mmmm…)
  • Schmincken
  • Gezellige muziek
  • Springkussen
  • De rest blijft nog even een verrassing…

20:30 uur                   Een spetterende eindshow

21:30 uur                    Helaas, ook aan deze avond komt een einde. Wij wensen je een hele goede terugreis en hopen dat je nog vaak terugdenkt aan deze onvergetelijke avond!

Dreamnight

De ‘Dreamnight at the Zoo’ is in 1996 gestart in Diergaarde Blijdorp in Rotterdam. Steeds meer dierentuinen sloten zich aan en inmiddels doen er 246 parken jaarlijks mee! Niet alleen in Nederland, maar wereldwijd. Wil je meer over weten over de ‘Dreamnight’ neem dan een kijkje op www.dreamnightatthezoo.nl

Sponsors

Dankzij de bijdrage van vele leveranciers, partners en de medewerkers van het Dolfinarium is bijna alles tijdens deze bijzondere avond gratis! Hiervoor zijn wij iedereen heel erg dankbaar.