Dreamnight at the Museum in Maritiem Museum Rotterdam 8 oktober a.s.

Hallo Allemaal,
Ik heb een dom foutje gemaakt, heb al een paar maanden terug een uitnodiging gekregen voor 8 oktober a.s. van het Maritiem Museum in Rotterdam. Daar is een Dreamnight at the museum!

Had hier natuurlijk allang een berichtje over moeten maken! Is er bij ingeschoten excuses daarvoor.

Mochten er mensen zijn die graag meegaan met zo een familie uitje voor het hele gezin laat dat dan zo snel mogelijk weten per mail, VOOR 22! SEPTEMBER a.s.

Ik zal dan proberen nog wat aanvullende informatie te vergaren. in principe zijn er nog wel plaatsen beschikbaar.
Er is trouwens ook een site: https://www.maritiemmuseum.nl/

De volgende informatie kreeg ik eerder:

Beste Fred,

Na de succesvolle, druk bezochte en gezellige editie van 2015, organiseert het Maritiem Museum Rotterdam op zaterdag 8 oktober 2016 voor de vijfde keer een ‘Dreamnight at the Museum’. De kinderen worden op deze vrolijke avond als echte VIMK’s (Very Important Museum Kids) ontvangen in ons museum. Dit jaar zijn ze te gast op de verjaardag van Professor Plons. Zijn 25ste verjaardag moet groots gevierd worden met allerlei leuke activiteiten en er is natuurlijk ook muziek.

De doelstelling van de avond is, net als bij de ‘Dreamnight at the Zoo’, om één avond per jaar de deuren gratis te openen voor chronisch zieke en gehandicapte kinderen en hun familieleden, zodat ze hun zorgen even opzij kunnen zetten. In totaal nodigen we 200 kinderen uit, die samen met hun familieleden deze avontuurlijke avond beleven. Ook dit jaar lijkt het ons leuk als jullie 10 kinderen samen met hun gezin uitnodigen.
Goed om te weten:
· Zaterdag 8 oktober
· van 19:00 tot 21:30 uur
· Gratis toegang.
· Parkeren kan met 20% in de APCOA parkeergarage (Hartmansstraat 35 Rotterdam. Bij het museum zelf is er beperkte parkeergelegenheid. Graag horen wij vooraf of er gezinnen zijn die hier om medische redenen gebruik van willen maken.

Tot zover de ontvangen informatie.