Vorig jaar de Efteling gemist met FOK?

Dit jaar is er weer een Efteling actie van AH.

Stichting FOK haakt daar al jaren op in en wil dit jaar iedereen die vorig jaar NIET is geweest in de gelegenheid stellen dit jaar wel super goedkoop naar de Efteling te gaan.

Dit is de actie van AH:

Spaar voor €10 korting op de Efteling

Bij Albert Heijn ontvang je van 13 februari t/m 26 februari 2017 bij elke 5 euro aan boodschappen 1 Eftelingpunt. Met 4 punten heb je al een volle spaarkaart en bij elke volle spaarkaart ontvang je 10 euro entreekorting op de Efteling. Je betaalt geen 37,50 euro maar 27,50 euro voor een dagticket (entree is gratis voor kinderen t/m 3 jaar).

Volle AH Eftelingspaarkaarten kun je vanaf 13 februari t/m 11 juni 2017 alleen aan de kassa van AH-winkels verzilveren. De bij AH verzilverde Eftelingtickets zijn geldig van 13 februari t/m 12 november 2017.

….en dit is de actie van Stichting FOK:

We willen mensen met CF gratis naar de Efteling laten gaan en maken het voor de rest van het gezin goedkoper door de prijs van een kaartje te halveren!
We geven een bijdrage van 27 euro voor de mensen met CF en een bijdrage van 10 euro voor hun gezinsleden zodat die voor minder dan de helft van de normale prijs er heen kunnen gaan, dat is voor 17,50 euro.
Nadat je je kaarten zelf hebt aangeschaft stuur je per mail(mail@stichtingfok.nl) een scan van de entreebewijzen PLUS je naam, adres, woonplaats en bank- of girorekeningnummer waarop de bijdrage van Stichting FOK moet worden gestort (is dit te modern voor je dan kun je in noodgevallen deze informatie ook per post sturen naar Stichting FOK, Prinsessekade 57, 2012 MC Haarlem)
Stichting FOK vergoed per entreebewijs van gezinsleden ZONDER CF € 10 PLUS de volledige kosten (€ 27)van het entreebewijs van het gezinslid MET CF.
Dat betekent b.v. dat een gezin van 4 personen waarvan een gezinslid CF heeft, voor 3 maal € 17,50 oftewel voor minder dan € 50 een hele dag naar de Efteling kan.

Voor wie is deze actie?
Deze actie is voor iedereen met CF die met een gezinslid naar de Efteling gaat (geldt dus voor alle mensen met CF in Nederland) en vorig jaar in 2016 dus GEEN  gebruik heeft gemaakt van de Efteling actie van Stichting FOK.
NB: we gaan er van uit dat iedereen zelf de spaarkaarten regelt! Als je dat niet voor elkaar krijgt vraag daar dan om op de FaceBook pagina van FOK.